Analiza i mapowanie procesu windykacyjnego w Spółce Koleje Mazowieckie sp. z o. o wraz z optymalizacją wybranych procesów
Opis projektu
Analiza przebiegu procesów i ich optymalizacji. Dzięki zastosowaniu odpowiednich mierników wskazano, w jaki sposób należy je przemodelować, aby obniżyć koszty (np. poprzez eliminację nadmiarowości), lepiej wykorzystać posiadane zasoby (np. technologie informatyczne), poprawić jakość produktów i usług, usprawnić przepływ informacji i przede wszystkim zwiększyć efektywność.
Zakres prac
- Analiza funkcjonowania procesów obowiązujących w Wydziale Windykacji
- Ustalenie zasadniczych i wspierających procesów windykacji należności
- Przeanalizowane zostały procesy z uwzględnieniem wykorzystywanych systemów IT oraz istotnych narzędzi i dokumentów.
- Zidentyfikowane zostały cele procesów oraz powiązania między procesami.
-
Na podstawie aktualnego, zastanego stanu w Wydziale Windykacji został
dokonany wybór procesów do optymalizacji działań.

- Klient
- Koleje Mazowieckie - KM sp. z o. o
- Usługi
- Organizacja i procesy
- Rok
- 2021
Zobacz również
Masz pytania dotyczące naszej oferty?
Zostaw adres email lub telefon. Skontaktujemy się.