Analiza i mapowanie procesu windykacyjnego w Spółce
Opis projektu
Analiza przebiegu procesów i ich optymalizacji. Dzięki zastosowaniu odpowiednich mierników wskazano, w jaki sposób należy je przemodelować, aby obniżyć koszty (np. poprzez eliminację nadmiarowości), lepiej wykorzystać posiadane zasoby (np. technologie informatyczne), poprawić jakość produktów i usług, usprawnić przepływ informacji i przede wszystkim zwiększyć efektywność.
Zakres prac
- - Analiza funkcjonowania procesów obowiązujących w Wydziale Windykacji
- - Ustalenie zasadniczych i wspierających procesów windykacji należności
- - Przeanalizowane zostały procesy z uwzględnieniem wykorzystywanych systemów IT oraz istotnych narzędzi i dokumentów.
- - Zidentyfikowane zostały cele procesów oraz powiązania między procesami.
- - Na podstawie aktualnego, zastanego stanu w Wydziale Windykacji został dokonany wybór procesów do optymalizacji działań.
- Klient
- Koleje Mazowieckie - KM sp. z o. o
- Usługi
- Organizacja i procesy
- Rok
- 2021
Zobacz również
Konsultacja z doradcą
Zostaw adres email lub telefon. Skontaktujemy się.