Analiza i mapowanie procesu windykacyjnego w Spółce

Opis projektu

Analiza przebiegu procesów i ich optymalizacji. Dzięki zastosowaniu odpowiednich mierników wskazano, w jaki sposób należy je przemodelować, aby obniżyć koszty (np. poprzez eliminację nadmiarowości), lepiej wykorzystać posiadane zasoby (np. technologie informatyczne), poprawić jakość produktów i usług, usprawnić przepływ informacji i przede wszystkim zwiększyć efektywność.

Zakres prac

  • - Analiza funkcjonowania procesów obowiązujących w Wydziale Windykacji
  • - Ustalenie zasadniczych i wspierających procesów windykacji należności
  • - Przeanalizowane zostały procesy z uwzględnieniem wykorzystywanych systemów IT oraz istotnych narzędzi i dokumentów.
  • - Zidentyfikowane zostały cele procesów oraz powiązania między procesami.
  • - Na podstawie aktualnego, zastanego stanu w Wydziale Windykacji został dokonany wybór procesów do optymalizacji działań.
Koleje Mazowieckie
Klient
Koleje Mazowieckie - KM sp. z o. o
Usługi
Organizacja i procesy
Rok
2021

Konsultacja z doradcą

Zostaw adres email lub telefon. Skontaktujemy się.

Wprowadź imię i nazwisko
Firma
NIP / KRS
Email
Telefon
Wiadomość

Administratorem danych osobowych jest Eurolinks Sp. z o.o. ul. Władysława IV 43, 81-395 Gdynia. Państwa dane osobowe będą przetwarzanie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie oraz prowadzenia w związku z tym korespondencji elektronicznej. Dane będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegającym na prowadzeniu korespondencji w związku z działalnością gospodarczą oraz rozwiązaniu ewentualnej sprawy, której korespondencja dotyczy. Przysługuje Państwu prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo dostępu do danych i ich sprostowania. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia procesu komunikacji.